• Uniek Personeelsfeest bij Blanden
  • Uniek Personeelsfeest bij Blanden
  • Uniek Personeelsfeest bij Blanden

Personeelsfeest Blanden

Personeelsfeest Blanden

Het Posthof, een droomlocatie voor personeelsfeesten bij Blanden.

Bent u op zoek naar een uitgelezen prachtige prachtplek voor een personeelsfeest bij Blanden? Wilt u een personeelsfeest organiseren op een fijne landelijke droomplek? Het Posthof met zijn wondermooie zalen en tuin is de gedroomde locatie voor uiteenlopende soorten evenementen zoals een personeelsfeest.Niet alleen de fraaie feestzalen (van 30 tot 300 gasten om voor alle personeelsfeesten het geschikte evenwicht te vinden) van feestzalencomplex ‘Het Posthof’, maar ook de fabelachtige tuinen (buitenrecepties) bij Blanden zullen een fantastische indruk sorteren op de gasten van uw personeelsfeest. In de ruime veranda met fantastisch uitzicht kunnen binnenrecepties plaatshebben. De van verwarming en airco voorziene feestruimtes zijn stijlvol en sfeervol ingericht voor alle events (personeelsfeesten,…). Voor zowel zakenbijeenkomsten als voor grote of kleine feesten in familiesfeer is feestzalencomplex ‘Het Posthof’ een ideale setting. De klassevolle zalen verlenen plek aan 300, 120, 70 en 30 genodigden. In de stemmige ‘Grote Zaal’ en in de andere gezellige feestruimtes en -zalen worden de beste personeelsfeesten en andere feesten in Blanden en omstreken georganiseerd.

Contacteer ons

Lees meer

Een feestzaal met betoverende tuinen voor recepties buiten

Indien het weer het toelaat, is de fraaie tuin naast ‘Het Posthof’ een waar paradijs voor buitenrecepties die uw personeelsfeest net dat beetje extra bieden. Ons domein is één van de meest idyllische plaatjes in de omgeving van Blanden. De gastheer/gastvrouw en de gasten kunnen in de buitenlucht genieten van de mooie, sprookjesachtige tuin terwijl de kinderen zorgeloos kunnen ravotten op het uitgebreide domein. De uitmuntende hapjes en met zorg geselecteerde drankjes zullen nog beter smaken op onze fraaie terrassen in de buitenlucht. Kort samengevat, u en de genodigden zullen zich zowel in de fraaie feestzalen als in de betoverende tuinen helemaal in hun element voelen op uw personeelsfeest!

Onze goede cateraars verzorgen uitstekende gastronomie voor geslaagde personeelsfeesten

Jong en oud komen aan hun trekken op een personeelsfeest in ‘Het Posthof’. Voor ieder evenement (van babyborrels tot huwelijksfeesten) bieden wij een geschikte gastronomische ondersteuning. In een warme en knusse sfeer worden onder meer dankzij de perfect uitgezochte gastronomie bij ‘Het Posthof’ kleine en grote levensgebeurtenissen zoals een personeelsfeest een heugelijke herinnering om te koesteren.  Fijnproevers worden op hun wenken bediend met de smakelijkste creaties van onze cateraars Felix Alen, Huis Van Dijck en de Postelein. In goed overleg met de klant komen wij tot het mooiste diner, een prachtig walking diner, exquise receptiehapjes en de heerlijkste drankjes. Ons wijnassortiment is bijzonder gevarieerd.

Tip top georganiseerde personeelsfeesten in gezellige sfeer

De behulpzame eigenaars bijgestaan door hun professionele team maken uw personeelsfeest in ‘Het Posthof’ tot in het allerkleinste detail compleet. Dankzij hun ervaring weten wij wat nodig is om evenementen zoals personeelsfeesten tot een weergaloos succes te maken. Streven naar perfectie, beleefde bediening, vlotte en snelle service, de juiste sfeeraccenten… Elk aspect krijgt hier de volle aandacht. In duidelijk overleg met de organisator, construeren zij uw ‘droompersoneelsfeest’. U wordt bij ons van begin tot eind geadviseerd in de mogelijkheden voor uw feest. Alle gewenste formules zijn mogelijk en voor elk budget is er een prachtig feest (huwelijk, babyborrel, jubileumviering, communie,…) te realiseren. De locatie vlakbij Blanden is trouwens zowel met de auto (ruime parking) als met het openbaar vervoer (bus, trein tram) goed bereikbaar.